shopping for me thaaanks!


lunchningen med sara igår var skitrolig! vi hade en hel del att prata oss igenom och bokade middag på direkten nästa vecka. jag sara och lisa ska leta upp nån mysig restaurang att käka på! blir nog hur bra som helst! därefter gick jag på stan och gjorde några fina kap! ska visa er sen. därefter åkte jag hem, var hemma en stund och åkte sen till malin och tittade på Let's dance. Efter en stund dök även Isak och Kristoffer upp. Kristoffer har startat upp ett antal Max-restauranger i Sverige och ska nu flytta från (där han senast bodde) Växjö till Boden uppe i Norrland. roligt! såå nu har vi  ytterligare en anledning att besöka Boden då även mina kusiner bor där!

hur som helst, nu ska jag visa er mina inköp från gårdagen + music of today! sen blir det städ innan jobbet.


godmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback