träningskläder


eftersom jag börjat komma igång ordentligt med träningen igen så tycker jag att det är extra viktigt att man känner sig snygg och gillar sina träningskläder. av den enkla anledningen har jag nu skaffat en bra utrustning som jag kommer trivas bra i när jag sliter i spinningssalen eller lyfter vikter i gymmet. detta är vad jag införskaffat mig.


spinningbyxor inkluderade vaddering så att man sitter bekvämt! inte så hett men ack så bra!



träningsbyxor från märket Casall.



linne från mörket Röhnisch. och jag älskar passformen på detta linne. Röhnisch är verkligen ett märke jag rekommenderar.



samt sportsko från märket NIke, som för övrigt gör superbra träningsskor! Denna sko är stötdämpad och är extra bra vid aerobics och olika former av dans då du gör många hopp och rör dig mycket. en stabil sko!


har även införskaffat mej ett rosa linne som jag kommer ha till mina spinningbyxor. (glömde ta kort på det), extra roligt med lite färg träningslokalen tycker jag!

yes, där fick ni en liten inblick i vad jag klär mig i när jag tränar. mer sånt dyker förhoppningsvis upp i bloggen framöver!
imorgon ska jag berätta vad för roligt jag ska göra på söndag!

godnatt så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback