IUmöte+ lunch+semla och annat trevligt!

3h sömn i natt dock väldigt välförtjänt! gårdagen var väldigt rolig och jag tackar verkligen för det trevliga bordssällskapet och den fina underhållningen (Dag bland annat!)

väcktes kl. 4 av att Malin kom inklampande i lägenheten (sov över där då hon bor hemskt nära centralstationen) och hon ville prata om sin kväll, så där satt vi och pratade i mun på varandra en stund, men mysigt var det:) på tåget fick jag ett besviket sms av min kära malin som frågade varför jag inte sagt till när jag lämnade huet imorse.

nu har vi precis avverkat första delen av Internationella utskottets möte i Göteborg samt en god lunch på cafét Vanilj. Härnäst väntar kaffe+semla samt andra delen av mötet. mycket trevligt!

ikväll ska jag umgås med mina underbara vänner Emma och Emelie! Ser fram emot en låång kväll och en heel del snacck!

hörs senare!
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback