semesterpics

jag glömde ju visa er vad jag fick på posten här om dagen! jordens gulligaste erik har skickat ett vykort till mig från Thailand. erik+vänner träffade jag och malin när vi var på Cypern och semestrade i Augusti förra sommarn! sjuukt härlig semester och riktigt fina människor stötte vi på! världens bästa semester skulle jag vilja påstå. hur som helst befinner sig nu han tillsammans med sitt grabbgäng i thailand på resa där! resa är verkligen något jag vill göra innan studier och den delen av livet tar sin början:) eller vad tycker ni? resa eller plugga ?





Kommentarer
Postat av: Manne Sjöberg

Plugga, det är förbannat roligt det också. Resa kan du göra sen när du tjänar mer pengar och kan bo på bättre hotell. Det ska jag göra i alla fall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback