vad händer på söndag?



Jag sa ju tidigare att jag ska berätta för er om vad jag ska göra på söndag. Och därför tänkte jag att jag gör det nu innan jag går och sover. :)

på söndag ska jag testa på om tv/media, filmproduktion är något för mig och något jag vill jobba vidare på framöver. Jag fick nämligen ett samtal här om dagen med en förfrågan om jag vill vara med under en filmproduktion och sitta med bakom kulisserna! detta tackade jag ju såklart ja till då jag har ett litet intresse av film/media djupt ner någonstans (vi vet ju alla att det kan vara fruktansvärt svårt att få till så ens alla intressen och drömmar får plats på schemat samma dag, vecka, månad eller år.) detta är ett intresse jag funderat på tidigare men inte hunnit ta mej an men så nu när jag får chansen att vara med och se hur saker och ting går till tackade ja ju såklart ja! så nu får vi se hur det går på söndag då! kanske blir jag en framtida tvproducent eller varför inte, programledare? tankar än så länge, massor av tankar, men det har ju aldirg hindrat oss tidigare! eller hur?

godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback