att lyssna på radio är underskattat?


radio


det mysiga med att vara i skärgården är att man lämnar tv:n hemma, iaf vår familj, (datorerna är svårare att lämna, jobb och sånt ni vet) istället för tv lyssnar man på radio. och grejen med radio är att ALLA ämnen tas upp. Som igår under frukosten, då lyssnade alla, vare sej man ville eller inte, på Sveriges första kvinna som tränade judo. Intressant ämne. eller inte. Idag lyssnar vi på ett program om Manodepressivitet. Fråga inte varför. Men det är sånt man gör bara. Och det blir inte bättre av att min pojkvän är frälst av P3 DOKUMENTÄR. I förrgår låg jag och läste (försökte!) då kommer han in i rummet och ber mig lyssna en stund på detta intressanna program, efter 2h 40 min har vi lyssnat klart på hans program om diverse bränder etc. Hade jag kommit långt i boken? Nej knappast. 2 sidor.

Men det är ju trots allt lite fint det här med radio, för det vår oss alla att känna oss deltagande och behövda. Och det är ju bra.

Kommentarer
Postat av: Stillberg

P3 är underbart :)

Anton frälste mig till P3, Isak kommer göra samma sak med dig ;)

2009-07-14 @ 15:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback