en annorlunda start på min semester


bild

Vi satte oss i bilen mot skärgården och Blidö här om dagen för att rehabiliteras. Jag har fortfarande körtelfeber men mår betydligt bättre nu än vad jag gjorde den dagen jag skrev mitt bittraste inlägg någonsin, bläddrar ni ner lite hittar ni det säkert. Jag är nu återförenad med min kära mor som har gett mig god mat och en dos moderskärlek.

Igår tog vi en promenad förbi två loppismarknader, 500m från huset, som var igång och efter de två besöken gick vi in till Sofie som sommarjobbar på öns bageri. Där myste vi en stund över bulle och läsk. När vi kom hem var jag helt slut och vilade resterande delen av dagen, (så trött blir man av denna sjukdom) Jag var dock otroligt glad över mina fynd! Hör å häpna, två par örhängen och en ring, varav det ena paret örhängen kostade 2 kr och ringen 1 kr! Det kallar jag kap.

Idag har vi vilat, fikat, rott båt och vilat igen. Nu har Isak och Sofie precis lämnat ön för att andas lite stadsluft. Pappa kommer ut imorgon. Ska bli skönt att få träffa honom lite. Var längesen nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback