blidö en ö i solen, bokstavligt talat.


Hur mysigt som helst. Solen skiner och himlen är klarblå. Den molniga morgonen slutade med solsken på bryggan! Underbart. Om en stund ska vi gå på Stand-Up Comedy med Johan Wahlström från Parlamentet på Blidö Bio. Blir roligt!

Norrtälje var mysigt men nu börjar jag kunna butikerna och dess utbud, så nu räcker det med Norrtälje-besök. Idag kom vi i alla fall hem med två filmer. The Internationals och SOS Sällskapsresan. Gissa vilken film jag valde? Självklart den sistnämnda. Så efter stå-upp-komiker-kvällen ska vi hem och äta fruktsallad och se på SOS sällskapsresan! Blir alltså en kväll full av humor! I Norrtälje hittade vi två nya supermysiga caféer, ett modernt och ett "gammeldags" med jordens finaste bakelser!

Den mysiga eftermiddagen slutade med lunch/middag på Blidö Bageriet, där vi åt Crepes och fikade.

Bilder kommer upp men nu ska jag fixa iordning mig inför kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback