det blir en dag på stranden, not.


Godmorgon, gårdagen var sjukt kul. Eric och Andreas mötte upp oss på Centralstationen här i Göteborg. Tillsammans åkte vi till lägenheten och lämnade av grejerna. Därefter intog vi stan, käkade lunch och hängde på stan. jag hälsade på Emma inne på Sisters  och vi hade en snabb update på typ 3 min! Efetr detta drog vi oss vidare mot Liseberg och tillbringade eftermiddagen/kvällen där. Supermysigt! Kvällen avslutades såklart med middag på Condecco!


Jag och Malin intar Liseberg, typ.

   
Andreas och Eric


Eric och Malin inne på Liseberg.


Jag och Eric på Condecco, (Okej, ni får ha överseende med att jag bara hade min mobilkamera med mej.)


Snyggingarna Andreas och Malin på Condecco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback