Gothenburg here I come!



okej kära vänner, så här ligger det till. Den 2a september lämnar jag Uppsala, Stockholm, Uppland och allt som hör till för att bosätta mig på Sveriges framsida (?) baksida, beror på hur man ser på det.. Göteborg är staden och Johanna var namnet! Detta kommer bli superbra och jag ska berätta mer senare om vad jag ska jobba med. Allt jag vet är att det kommer bli sjuuukligt roligt, att jag kommer sakna min pojkvän (som nu flyttat från Karlskrona hem till Uppsala och ska jobba här) och att jag kommer tillbringa mängdvis av timmar med min älskade vän Emma! Detta blir ett otroligt år, lärorikt, spännande och minst sagt livsförvandlande år. Jag är taggad!

Nu flyttar jag hemifrån och står på egna ben. Precis som det ska vara!

Kommentarer
Postat av: viktoria

YES YES.. Göteborg here we come!! Det kommer bli så sjuukt bra, de kan jag verkligen hålla med om!

2009-07-24 @ 17:03:50
Postat av: Madde

Spännande!! Vad ska du göra i gbg då? :)

2009-07-24 @ 18:28:08
Postat av: sandra

jag vet någon som blir glad över det!!

Postat av: sandra

jag vet någon som blir glad över det!!

2009-07-27 @ 11:42:37
URL: http://sundaaay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback