grattis isak elva år


imorse hade jag ställt alarmet på (observera: det är lördag!) kl. 06.15 för att ballonga Isaks bil innan han skulle komma ner och vi skulle bege oss till Arlanda för frukost på hotellet i Sky city! Gissa om han blev förvånad! haha, nästan lite bitter över att jag traschat hans fina bil med ballonger och glittersnören i hela bakstätet. Gissa om vi skrattade!


igår kväll bakade jag kladdkakemuffins för att jag skulle ha något att stoppa fyrverkerierna i, (hehe,misslyckat försök att tända, när Isak sen vid familjemiddagen kom på vad jag gjort för fel skrattades det länge och väl..)


baksätet..


och eftersom Isak hade sitt nya linne på sej, (present från GBGtrippen) blev jag ju tvungen att fota!


På Isaks handled


Runt Isaks hals..


I bakluckan på bilen, gissa om han kände sig töntig när han fick så många ballonger:P. (hallå, jag har faktiskt fyllt tjugotvå inte elva!)


en av presenterna han fick av mig,


födelsedagsbarn!

efter den låånga, mysiga bufféfrukosten på Arlanda tog vi det lugnt hemåt igen och Isak öppnade presenterna. Efter några timmar i Uppsala hämtade vi upp Isaks bror Oskar med sambo+ hundar! och åkte hem till familjen Gabre för familjemiddag! Det var första middagen tillsammans med syskonen så jag måste ju medge att jag var lite nervös, men det är väl sånt man brukar komma över. Hur som helst var det verkligen supertrevligt och jag uppskattar verkligen familjen! Så fina. 


Nu ska jag tipsa er kära vänner om en rolig present! Kanske är det den present som din pojkvän, flickvän eller bästa kompis kommer att uppskatta allra mest! En bok från Stockhome, där du själv fyller i information, tankar och funderingar kring eran relation. Historia om er två, hur ni träffades, är ni ett par: första dejten, första pussen, likheter och olikheter, vad bråkar ni om, hur blir ni sams, "vi" om ett halvår...om tio år med mera! Boken för par heter: en kärleksförklaring och till bästa vännen: Omtankar! Priset för den är 149:- och absolut prisvärd! Vad som är ett plus är att du kan skriva, fylla i, sudda, måla över, klippa, klistra alldeles själv, bara för att det ska vara just eran personliga bok! Superroligt! Lägg dock ner tid på att verkligen fylla i dina riktgia åsikter, stressa inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback