i feberns töcken


bild

Två dagar och två sjukhus besök senare har det nu fastslagits att jag körtelfeber, och inte så lindrig är den heller! Jag må vara lite bitter men min semester börjar på måndag och varar i två veckor. Körtelfeberns symtom varar i 2-3 veckor. Åh nej tack, jag tänker faktiskt inte ha denna sjuka smärta i två veckor till. Så därför väntar jag nu med glädje på ett mirakel som tar bort min sjukliga smärta i hals och öron, och som gärna tar bort febern och min trötthet också. Jag tror det kommer fungera för det finns nån där uppe som jobbar för mej och som vill mej väl. Han heter Jesus och lämnar mig aldrig. Så kära Jesus, hjälp mej nu än en gång, och svara på min bön. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback