jag känner mej som 16 igen...

..då jag var i Göteborg med min tjejompis och vi inte gjorde nåt annat än att lattja runt med massa folk. Det var sommar och det var semester. Nu är det ungefär likadant. Jag är i Göteborg med en av mina bästa vänner: Malin och vi lattjar runt. typ. Med massa härligt folk och det är sommar och ledigt! Hur bra som helst.

ONSDAG:
Igår såg vi ut såhär efter en lång dag på Vattenpalatset i Uddevalla. Vi badade, åkte rutschbana tusen ggr om!, käkade korv&bröd och bubblade i bubbelpoolen! Som barn igen!


sådär superglad som bara jag kan vara. vi satte oss på en bänk vid småbåtshamnen och tittade på alla segelbåtar innan vi gick hem.


På kvällen åkte vi och hyrde film och köpte fruktsallad, men innan vi åkte hem körde Eric oss till den finaste platsen i hela Uddevalla. Ja, ni ser ju!





Kommentarer
Postat av: S Henrikson

Vattenpalatset ligger i Vänersborg, inte i Uddevalla =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback