jobb, bio och middag!


på segelsemester med pojkvän+vänner

idag har jag jobbat från 07.00- 15.00, det känns att semestern är slut men vad gör det? jag har ju haft jordens bästa semester, fylld med allt! Grekland i två veckor, segelsemester med vännerna 5 dagar, Skärgården med familjen en vecka och storstadsliv Göteborg/Uddevalla en vecka med Malin och massvis av vänner! Klockrent. Bättre än så här tvivlar jag att man kan ha.

Isak kom precis hit, han har bokat bio om en timme (vi ska upp tidigt imorgon, Isak fyller 22!) efter bion ska vi äta på nåt mysigt ställe här i stan! Älskar såna små vardagsöverraskningar. Allt blir så mycket roligare då!

Nej ni, nu ska jag snabba på lite! Hör av mej snart.

vet ni? om en vecka befinner jag mig i GBG igen och ska se U2 LIVE!! Jag är lyyyycklig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback