Johan Wahlström har en dotter som heter Johanna! Kan inte alla ba bilda en klubb?

Igår mötte jag upp min pojkväni Norrtälje och hade en supermysig dag med fika, shopping och stand up!


på en bro i Norrtälje, mulet började dagen med, slutade i solsken och klarblå himmel! That's why I am here!



jag och nya örhängen!



I Norrtälje stannade vi upp och fikade varmchoklad och nybakta bullar! På semestern ska man äta har jag hört?


Efter några timmar i Norrtälje valde vi att åka hemåt till Blidö, väl på plats möttes vi av strålande sol. Vi åt en sen lunch/middag på öns bageri. Hur gott som helst! Eftersom syster jobbar där var Malcolm så gullig att vi fick det betalat för oss!


På kvällen var vi på stand up med Johan Wahlström känd från Parlamentet!


och efteråt skålade jag POMMAC och vi fotades. Gillar spontana dagar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback