grattis eric!

efter flera dagar i Uddevalla och en avslutande kväll i Göteborg med nya och gamla vänner är jag nu hemma i Uppsala igen. Idag började jag jobba och imorgon har jag något att berätta.

FREDAG:

Erics födelsedag och Gokart


Vi spelade spelet "Trodde du ja!" som jag och Malin köpte i present till Eric


spel på erics uteplats!


en del av spelet..


Wictor, Eric, jag och Daniel


på kvällen gjorde vi oss iordning för middag med gänget!


Eric och Calle


Eric och Johanna


Johanna och Malin skålar alkoholfritt i oskärpa.


med en resväska i GBG och en handväska i Uddevalla va det svårt att komma på kläder inför varje dag, men jag och malin plockade fram våra skills och lyckades kombinera riktigt bra tillslut.



Helt klart en lyckad dag!

Kommentarer
Postat av: Elelta

Gosh va vacker du är på bilderna!!!

Skönheten själv.

Hoppas du mår super:D

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback