i bilen till stan, lämnar Blidö bakom mig för några veckor(?)


i båt från Almviks brygga hemåt


kvällsbåtande under gårdagen, isak och jag lånade familjens större båt för en blick på solnedgången.



suddigt men glatt. igår åkte vi pappas JETSKI och det gick superbra! (passar ine jag sjukt bra i våtdräkt så säg?)


I förmiddags åkte hela familjen+ Isak på sommargudstjänst vid Furusund, utsikt över havet! mmums. Påväg dit åkte min bror wakeboard! Hur bra är inte han på en skala? Det är ju så man fäller en tår. typ.


idag har vi varit på söndagsmöte, legat på bryggan och badat. Grillat hemmagjorda hamburgare och goda kryddkorvar med fransk potatissallad till! Skön semester helt klart! Vad som är ännu bättre är att jag nu är nästintill helt återställd efter min lilla "kissing desease" (=körtelfeber) Hur bra är inte det då?

Under kommande vecka ska jag resa med Mallan, vi ska neråt landet och må bra! Träffa folk och skärgårda lite är planen. Vad som är ännu bättre är att vi kommer samåka ner med två andra och bo ensamma i egen lägenhet! Alldeles för oss själva i sommarstaden Göteborg! Ser ut att bli en toppenvecka!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback