den grekiska ovarlden


batluffning i Grekland rekommenderas starkt! vi befinner oss nu pa den valdigt grekiska on Santorini! Bor pa ett enkelt hotell som gor kanslan av att vara med i filmen 'Mamma mia' fullandad! For det ar precis sa det kanns med utsikten over havet, de vita husen med de bla fonsterluckorna och raderna av upphangda klader utanfor ger. Otroligt vackert och valdigt avslappnande. Gardagens kvall inneholl hyrning av bil och fard till den romantiska och haftigaste stad jag nagonsin sett, Fira! En stad byggd pa ett valdigt fascinerande sett, uppe pa ett berg med restauranger langs klippvaggarna, med en nastan filmatiserad solnedgang och med lackert utgraverade batar. valdigt fascinerande! Aven idag hyrde vi bil och akte till Red Beach, en strand (vid ett rott berg!) en bit bort, till var upptackt fann vi att stranden dar vi bor ar den basta pa hela on!

nu vantas uppfraschning fran dagen pa stranden och en grekisk middag pa vart valdigt grekiska hotell.
agarinnan ar precis lika ambitios och engagerad som Tati, forestandaren pa det barnhem jag en gang volontararbetade pa!
fascinerande.

hoppas ni mar bra i Sverige! puss!

Kommentarer
Postat av: sanna

fin blogg

Postat av: Simon

Nej jag är inte alls avundsjuk Johanna =P!

2009-06-10 @ 07:33:51
URL: http://SHenrikson.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hej gumsan, va kul att du skrev! Jag saknar dig, men förstår att du har de underbart! Gott med Grekland och jag hoppas att vi en dag kan åka dit båda två med våra grekiska gudar! A iaf din och kanske en temporär som jag hittar där borta! Puss Och Kram, Massa kärlek :)

2009-06-11 @ 11:09:32
URL: http://mywalkincloset.bubbleroom.se
Postat av: michaela

ååå jag ÄLSKAR mamma mia filmen!

jag skulle vilja flytta till grekland för ett BRA tag... heh. :)

2009-06-22 @ 17:30:19
URL: http://realmicca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback