en dag till pa paradison


en hel dag med massor av sol och en liten promenad for att kopa hem vatten, frukt och choklad. I natt fick jag sms fran min man som kommit upp ur utbatsvarlden for att forbli ovanfor ytan et bra tag till! Kanns bra att kunna sms:a och veta att man inte behover vanta pa svar en vecka utan bara en stund! vilken lyx va?

ikvall ska vi ata Crepes pa ett litet cafe mamma sag tidigare. Som efterratt efter alla smaratter vi atit under gardagens middag sa fick vi crepes till efterratt och jag kan lova er att det smakade fantastiskt gott!

trakigt att jag inte har mojlighet att lagga ut nagra bilder men jag hoppas ni klarar er nagra dagar till.
nu ska jag insupa den sista kanslan av sol och pool for idag, imorgon lamnar vi on och aker vidare till Antiparos.

kram!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åh vad härligt det låter! Jag vill också åka iväg! Hoppas att resten av er resa blir kanon bra!

2009-06-16 @ 19:35:17
Postat av: michaela

Vem är din man!!? :)



längesen VI sågs förresten!! hur är allt??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback