en ovanlig fredag


Godmorgon! Idag ska jag hinna med både ett och annat, dock bara roliga saker så det gör inte så mycket!

Några av de saker jag ska göra är i alla fall att packa färdigt all packning jag ska ha med på resan, åka till Gränby Centrum och RÖSTA! (gör det du med!) och ikväll ska jag  tillsammans med Malin och familjen Pettersson åka till Arlanda för att hämta upp Vikoria som varit i London alldeles för länge;)! Hon är hemma på kortvisit och eftersom jag flyger till Grekland imorgon måste vi ses ikväll! Blir kul!

nu ska jag gå och äta frukost, till det blir det bibelläsning!

Kommentarer
Postat av: vic

åhhh, det visste jag inte. what a shame att jag läste din blogg:P puss

2009-06-05 @ 10:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback