fika med vänner hela eftermiddagen!


nu packar jag ihop kvitton och redovisningar för att göra färdigt maten där uppe. Ska strax iväg till stan och posta lite papper till jobbet i Sthlm, därefter ska jag möta upp Emelie Hägglund (f.d Svedlund) i stan för en fika! Fick nämligen en glädjande hälsning här i bloggen igår om att hon skulle vara i stan idag och tyckte att vi skulle ses över en fika!
- Självklart! Jag har ju semester:)! hur härligt är inte det på en skala?

Även Emelie Selin (lägg hennes namn på minnet! hon kommer gå långt!) hänger på under fikastunden! Ikväll ska jag umgås med Sara Gustin som jag inte sett på år och dar! Känns som att det kommer bli en rejäl uppdatering även där! Särskilt nu efter helgens bravader!

mysigt att träffa vänner, särskilt när det regnar ute! finns ju inget härligare än att uppdatera sig om roliga händelser på ett café när det regnar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback