tillbaka i härliga Sverige


bloggen har varit död senaste veckan tror jag? mest för att jag inte letade upp internet på de två sista öarna. men detta ska jag självklart komplettera upp med ett gäng bilder! Att båtluffa i Grekland var nog det, utan tvekan, roligaste resan jag gjort i hela mitt liv! så fruktansvärt spännande, mysigt, härligt och underbart! rekommenderas starkt! Konceptet fungerar helt klart lika bra för ett nygift par som för ett gäng tonåringar eller en familj!

hur som helst, hoppas ni haft det bra med vad ni nu sysslat med! jag planerar självklart att blogga mer. under några dagar nästa vecka ska jag ut och segla så då får datorn följa med och ni också såkalrt! kan bli kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback