appearance of the day och mat-torsdag!


några halsband och pärlor, its my favourite! men i vår/sommar ska jag övergå till stora örhängen istället! för variationens skull och för att jag kommer bli så cool i det.


söndriga jeans är ju som vi vet en av vårens största trender. själv vet jag inte om det egentligen är något för mig, hel och ren har jag ju hört att man ska va? men idag sattsade jag iaf på en vårig look, och det innebar alltså ljusa söndriga jeans!


och min puffiga kofta, känns som att jag alltid har den när jag visar kläder här bloggen? så är dock icke fallet, att jag alltid har denna kofta. dock gillar jag den mycket då den både har puff, är kort och beige! fint och vårigt! under skymtar ni mitt mint-gröna linne som jag fick av malin! pricksäker som hon är! för detta linne gillar jag massor!! (TACK MALIN!)


nu ska jag laga pannkisar och soppa till min familj! det är johannas mat-torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback