det regnar i göteborg och jag går blöt hem


Godkväll eller godnatt, beroende på hur man ser det. Är nu på plats hos Emma. Har haft en fullrulledag med massor att göra. KDUN är nu igång och det har varit supertrevligt att träffa alla härliga KDU ungdomar från hela Norden! Ikväll har det varit en stadsvandring, (ironiskt nog arrangerad av mej som är uppsalabo) samt Pizza Hut- besök med prisutdelning för bästa lag! Imorgon sätter det igång på allvar med start: Göteborgs Hamns VD kommer och berättar om Handel och den utveckling som skett. Blir otroligt intressant! Jag möter upp Hampus imorgon morgon för att ordna fika till hela gänget! Roligt.


Nu ska jag fortsätta läsa bloggar, min ELLE-tidning, dricka te och äta upp min MINI MELLAN påse! ni som känner mej vet vad jag menar! jordens godaste nötter.

en fin avslutning på en fin dag! Jag återkommer imorgon med music of today och update om helgens KDUN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback