filmproduktion!


juste! jag glömde ju att berätta för er om filminspelningen jag var med på idag! det var verkligen jätteinressant att sitta med i produktionsrummet och se på när scriptan klippte filmen, producenten pratade i mick med kameramännen och alla människor som jobbade bakom kulisserna! vilken action minst sagt! hur som helst satt jag med för att få en inblick i filmvärlden och se om det är något jag vill fortsätta med. och självklart vill jag det! ska jag fortsätta så vill jobba som producent men som jag förstod det så är det bara de som jobbat länge och de med erfarenhet inom alla olika delar som får göra det. men jag tänker ändå satsa på det om jag ska fortsätta med detta!

hur som helst var det väldigt intressant och lärorikt!
fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback