fruktsallad á la isak och johanna!

eftersom jag inte gjort min röst hörd på 2 dagar tänkte jag i alla fall uppdatera era om vad jag gjort när jag inte suttit här vid datorn. helgen har till mesta dels innehållit jobb då det är min jobbvecka utöver det har jag tränat och sutitit på föreläsningar:)

dock inte igår, för igår efter jobebt fick jag finbesök av Isak som kom och delade kvällen över jordens godaste fruktsallad samt melodifestival och annat trevligt! bara för att fruktsalladen blev så sjuukt god så tänkte jag lägga upp en bild (bilden säger dock INTE mer än tusen ord, för den är tagen i skumt ljus, dessutom är det oskärpa!)



Vi har valt bort alla äckliga frukter som man använder för att dryga ut fruktsalladen med (som äpple, banan eller päron)  och istället har vi plockat med all god frukt som dock är lite dyrare. men ska det va så ska de va!

fruktsallad á la isak och johanna innehåller:

- kiwi
- vindruvor
- mandarinklyftor (på burk)
- ananas
- honungsmelon

..och tusan så gott det var! till detta hade vi vaniljglass med krossad choklad i och på sidan av passionsfrukt delade på mitten! (som för övrigt kostar 4 för 10 :- på ICA SÄVJA just nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback