helgens inköp!


jeanskjol


grått linne, korsettliknande!


paljettväst! love it


ett mintgrönt linne i present av malin!! nästan värt ett eget inlägg för denna kvinna hade en present till mig igår när jag kom och skulle hämta upp henne för utgång! jag fick välja mellan två och valde denna! perfekt färg till sommaren!

- jeans jeans jeans, INGEN kan ha missat att jeans är större än någonsin nu!
- paljetter, höstens trend som håller i sig även i vår/sommar
- turkos, våren (09s) färg!

jag är nöjd:)! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sann shopaholicanda ;)Mer shopping till folket

2009-03-08 @ 22:15:45
Postat av: Sofie

//det var Sofie som var så kreaktiv i förra kommentaren ;)

2009-03-08 @ 22:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback