jag drömmer om en framtid



jag ute på Götgeborgs gator, här hade jag och Hampus ordnat lite inför fika som vi skulle bjuda våra internationella gäster på. sjutk bra samarbete hade jag och hampus i alla fall och lite roligt hade vi också ;)! skön göteborgare är han. minst sagt!


mitt bloggande de två senaste dygnen har varit lite smått inaktivt då jag rest och jobbat men jag är back on track nu! ska självklart berätta lite mer om helgen och även lägga ut bilder. music of today dyker upp så småningom. även om det blir en kvällsmusik denna gång! även söndagarnas tradition av: Vad tycker KDU? kommer upp i bloggen. Även detta blir senare idag. (egentligen söndagar!)

hoppas ni mår bra annars! mycket händer i mitt liv för tillfället, en del förändringar och så. förhoppningsvis förändringar till det positiva. även om konsekvenserna just nu känns lite tuffa så blir allt bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback