KDU:S projekt!


mina trenchcoats visar jag imorgon för nu är ljuset så udda när det är mörkt ute och lampor på inne.

imorgon startar KDU upp sin nya Ukrainagrupp, vi kommer ha ett möte där vi samlar ihop oss lite för att sen planera inför framtiden. Jag kommer åka till kansliet, Stockholm en stund innan och förbereda mötet, ska även försöka hinna förbi en affär och köpa lite fika till gänget:)! några åker faktiskt från GBG endast för denna timme och då känns det trevligt att ha något att bjuda på! Jag ser med glädje fram emot att äntligen få kicka igång detta projekt! Lovar att komma med uppdateringar kring vårt internationella projekt! Jag vet av egen erfarenhet att kollen på de olika projekten ibland kan vara lite för dålig.

nu ska jag checka mailen och kasnke sätta på en film, alternativt sova. imorgon kommer min vän isak hem från flottan, och det ni, det blir grejer det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback