klokord från gymmarnas gym!



detta sitter upphängt på mitt gym Kraftkällan här i Uppsala, uppmuntrande visst?


tror nästan jag ska lägga upp en bild på mina muskliga armar. fick en härlig kommentar av mina härliga vän Isak,
citat följer "Johanna, vet du? skillnaden mellan dig och mig är att när jag tränar så syns det.." detta fick han såklart äta upp och för att motbevisa detta så funderar jag på att absolut lägga ut en bild och visa er hur träning verkligen ger resultat! jag är meer än nöjd! jag älskar att träna, det är världens bästa glädjekick! och det bästa av allt, vet ni vad det är? - att tävla med ovetande människor. man lägger alltid på lite extra tyngder under body pumpen, och dessa stackare vet inte hur besegrade de blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback