min dag i två bilder


Kom hem för ett tag sen. har varit och tränat spinning. Känns gött i benen nu efteråt. Under dagen har jag suttit på sjukt bra föreläsning (blir mer och mer taggad för var dag som går!), fotat inför en grej med sändra! käkat lunch med emelie (sara var tvungen att passa, då hon hade jobb som drog över, lunch med henne sker senare!) intervjuats! och även hängt på stan med emelie! en härlig dag helt enkelt.

märks det att jag är ledig eller?


Emelie skissar prover inför en grej. Vi diskuterade framtidsplaner och en del affärsidéer! Denna brud är en inspirationskälla som hette duga! det sprudlar av idéer och allt jag önskar henne är lycka i livet! Räkna med hennes namn på diverse magazin i framtiden, jag säger då det!


jag på waynes under den galna intervjun. ganska glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback