music of today



ursäkta bloggtorkan de senaste dagarna. anledningen har endast och absolut endast varit pga allt jobbande. jobbade så sent som idag (heldag) å kom hem för en stund sen. och jag vet att typ halva bloggvärlden jobbar men jag har verkligen mycket nu med två jobb och studier på halvtid+ övriga saker som ett socialt liv och träning. hur som helst så kan ni vänta er massa roliga inlägg i veckan:)! strax dyker iaf ett KDU-inlägg upp! "Vad tycker KDU?" roligt va?

hoppas ni haft en fin dag! för min start på denna dag var otroligt mysig, brunch på Wayne's Coffe med en av mina bästa vänner Maria (hon är min coach!, det har hon alltid varit, en bra sådan också!)

nu är mina mobiltelefoner avstängda och en film väntar! en skön avslutning på en lååång vecka! nya tag imorgon.
må så gott kära vänner!  hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback