music of today


God morgon om typ två timmar sitter jag på tåget som ska ta mej neråt landet, närmare bestämt till Göteborg. Där väntas jobb och ett och annat lunchande med emma som jag även ska få äran att bo hos.

hur som helst, ändringar skedde i schemat så jag tar ett senare tåg. jag som mer än gärna hade suttit på bibelskolan idag då alla tvåor ska berätta om sina missionsresor och om allt som hänt. detta missar jag ju då på grund av resan och ändringarna.
så kan det vara.

som vanligt vill jag ju bjuda på en music of today. så här kommer den!




Dance with somebody - Mando Diao


detta ör ingen musik jag lyssnat på så mycket tidigare men det är alltid roligt att lyssna på lite annan musik än repeat-soundtracken:)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Mando Diao är riktigt bra. I like alot :)

2009-03-29 @ 00:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback