nyttig eller ej?


så här såg mitt fredagsmys ut hemma hos malin i förra veckan!

för var dag som går blir mitt intresse för nyttig mat och välmående allt större. Nu för tiden sker det ytterst sällan att jag står vid lösgodiset och tanken på att köpa med mig en chipspåse hem en fredag kväll skulle aldrig falla mej in. Istället käkar jag mycket nötter och mörk choklad. Jag lovar att det är min hälsosamme far som fört mig in på detta spår! För idag ska jag även börja käka "grästabletter" som jag fick av pappa igår. Det ska tyligen rensa kroppen på slaggprodukter. Hur det kommer påverka min kropp har jag ingen aning om, det återstår att se. Lovar att komma med en uppföljning av detta...

Kommentarer
Postat av: blom

inspirerande.... hehe

2009-03-04 @ 10:05:33
Postat av: Anonym

alcagreen?

2009-03-07 @ 13:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback