och för att vara lite mer ytlig

ska jag visa er mina shoppingfynd jag gjorde här om dagen när jag var med mamma på Gränby Centrum


skinnjacka i bikermodell! detta kommer stort i vår, so go for it!


ett skärp i skinn. går att styla på många olika sätt vilket jag absolut gillar med detta! funkar bra på vårens tema av "indian" som även det är på stoort intåg!



idag bär det av åt Stockholm, väntar på min frukostdejt bara. jag har nämligen bakat scones på morgonen! i Stockholm ska vi bara strosa runt, jag har några butiker jag vill kika i men inga måsten till inköp så det ska bli jätteskönt att komma på andra tankar idag! önskar er en fin dag! hörs ikväll då det är modevisning på klubben Birger Jarl i Uppsala, får se om jag tar mig dit, annars blir det nåt annat roligt:)! hur som helst så hörs vi senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback