tips af Jo'anna: en ny modeblogg för er män!


solen skiner här i Stockholm så därför tänkte jag ta mig en tur ut och göra några jobbärenden och ta mig en kaffe i solen. helst vill jag hem till Uppsala så fort som möjligt så jag hinner med ett träningspass innan sängdags! men vaad vet jag, mycket intressanta saker kan dyka upp innan jag satt mej på tåget.

juste! jag lovade igår att jag skulle länka till en modeblogg för er män och detta ska jag absolut göra.
en av mina bästa vänner har startat upp en ny blogg om mode. hon jobbar på H&M i Uppsala och har ett sjuukt stort intresse av kläder och mode, därav sitt bloggande! sedan 2007 har hon drivit
den här välkända bloggen men sen hon började på H&M i Uppsala har hon insett att bristen i klädstil hos män (..självklart inte hos dig!..) är alltför stor så nu har hon tagit sitt förnuft till fånga och startat upp en blogg för er män! Hur bra är inte det på en skala?  

bloggens adress hittar ni här. Trevlig läsning!

Kommentarer
Postat av: MALIN

NEJ MEN JAG ÄLSKAR JU DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback