två timmar på waynes

efter mina föreläsningar+prov åkte jag till Stockholm för att jobba, men innan det träffade jag Maria och Jakob på Waynes på Drottninggatan för en lunch och en update om allt som hänt den senaste tiden. Det var hur roligt som helst! Jag insåg dessutom att Jakob och jag har samma humor!


Maria och Jakob har intagit morotskaka + latte


Johanna och en allvarlig Maria


Johanna och en glad Maria





efter mitt jobb möttes vi upp på tåget och diskuterade allt mellan himmel och jord på vägen hem !


jag och maria, en av mina bästa vänner. hon känner mitt djupaste.


jakob, sjuukt rolig människa! hans humor är min humor. typ.

Kommentarer
Postat av: Maria... din!

Älskar dig med vännen... gillar mest bilden utan kommentar... Hade det super trevligt och ser fram emot nästa dejt! Kraaam

2009-03-10 @ 23:35:33
Postat av: emelie berg

hur känner du jakob??

2009-04-08 @ 00:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback