lunchsällskapet igår efter söndagsgudstjänsten!


lunchsällskapet igår. är det inte gulligt hur jonas håller om isak? (de kommer bli jättesura för att jag skrev så, haha, å ännu surare för att jag kommenterar det)


Jonas dåliga parkering;)! nej men halva bilen på trottaren,


jag med mina kläder. gillar mina 8cm(?) låga/höga skridsko-skor ordentligt! fick till ett rejält smile där, bästa kryddningen på dagens klädsel skulle jag vilja säga!


min snyggaste! singel med jordens finaste lägenhet! dock fruktansvärt dyyyyr i drift;)



I Jonas fräscha bil påväg mot avlämning av Isak, som skulle vidare på nya äventyr! flottan i Karlskorna! inga leksaker det inte. mallanbrallan och jag åkte till gränby och raggade! ..eller inte. . vi åkte dit och myste!



Kommentarer
Postat av: strage

haha.. vilken skön parkering!! O ja lackar inte för att du tycker ja håller om isak gulligt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback