ett förtydligande!



med tanke på föregående inlägg vill jag bara understryka och förtydliga en sak som jag tycker är fruktansvärt viktigt när det kommer till hur man väljer att leva sina liv.. det är att vi SKA akta oss för att döma människor, nära som bekanta för hur de väljer att leva sina liv. Att döma andra människor kommer ofta tillbaka till sig själv. Det finns inget värre än människor som ena dagen tillrättavisar andra för att dagen efter göra EXAKT samma sak om inte något snäppet värre. Jag har själv stött på det i min närkrets och det gör att jag både tappar förtroende och respekt för de människor som inte lever som de lär.

Sen ska vi såklart hjälpa varandra tillbaka upp på vägen genom stöttande och tillrättavisningar men inte genom att döma och sen gå och göra samma sak igen.

hoppas ni förstår hur jag menar! för detta är otroligt viktigt i vår livsvandring.

nu ska jag krypa ner i sängen! hörs imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback