my lovely weekend in gothenburg


Under lördagen sken solen och vädret var varmt så under en aktivitet tog jag en paus från jobbanet och gick en runda på stan. (ska visa sen vad jag fick med mej hem) men solen sken och det var huuur härligt som helst!


när jag var som lyckligast denna dag!


På besök vice VD:n för Göteborgs Hamn talar om handel i världen.


några utav gänget som var där. Här har vi Kristdemokrater från Norden.


Hampus och jag har tragisk humor. Bara att konstatera.



me and my lovely emma. thanks baby för att jag fick bo hos dej och dela fina stunder med dej! fantastisk kvinna värd det bästa!


jag och sofia. sjukt härlig brud! över en fika fick hon mig att förstå vad min relation till Jesus handlar om. på riktigt. hon fick mig att förstå saker jag bara skulle drömt om för en vecka sen. fin kvinna alltså!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Var kommer dina sjukt snygga solbrillor från?

Btw, skit fin blogg! :)

Postat av: Maja.

Vilka mysiga bilder, verkligen vårkänsla över dem

2009-03-31 @ 21:00:40
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se



Läs gärna min blogg!



Tipsar om massor utav saker

Smink

Skönhet

Mode



Diskuterar ämnen.



Dagliga uppdateringar med bilder!



www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

2009-03-31 @ 21:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback