Debatt på Ekonomikum, bra jobbat Ebba!


Jag blev så glad när jag här om dagen klickade mig in på Ebba Buschs blogg, (1e vice ordförande för KDU som dessutom ställer upp i Europaparlamentsvalet den 7 juni, även en god vän till mig) där hon skrivit om en debatt hon suttit med i angående EP-valet m.m. Jag hade mer än gärna velat deltaga under denna debatt men hade inte möjlighet då jag jobbade på annat håll.

Hur som helst, anledningen till min glädje var hennes två punkter "Vad jag blev mest nöjd över" där hon bland annat visar med tydliga argument mot Vänsters prat om att det skulle vara marknadsekonomins fel att vi nu befinner oss i en ekonomisk kris.

Jag rekommenderar dig starkt att läsa hela inlägget
här!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Johanna, det är väl ändå inte Riksdagsval den 7 juni? ;)

2009-05-31 @ 11:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback