en daglig dos kärlek


Elelta och jag på banketten


update from my place.

jag trodde att jag skulle jobba, så efter föreläsningar/snabbis på stan och jobb hemma-KDU så gick jag till jobbet. Väl på plats fick jag se på schemat att jag inte alls skulle jobba. (Härligt med 5 h plus en eftermiddag som denna! Åker till Växjö imorrn och förbereder riksmöte inför helgen!) så nu har jag grejat med det, ätit middag och funderar på att gå en promenad för att därefter påbörja lyxfixet av mig själv, typ duscha, peela fötterna, fixa naglarna och plocka iordning det sista i packningsväg innan jag knyter ihop säcken för dagen!

förresten är min pappa värd en stor eloge som fraktat klänning ända från Elise i Sturegallerian hem till familjen Sten. På min beställning har han hittat butiken, letat rätt på klänningen jag önskat mig, köpt den i två storlekar (visste inte vilken som passade) samt fört med sej båda hem! Jag tycker han är värd en stor applåd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback