en lugn måndag för en gångs skull!


ingen har väl missat att det är måndag idag? och för min del är den hyffsat lugn, jag ska dock knyta ihop säcken, och fullborda min aktivitetsplanering för våra kära internationella gäster.

antingen kan jag se denna veckan som sjukt lång, skola må-ti, onsA- sön jobb i Växjö med KDU och riksmöte! eller så ser jag den som en kort arbetsvecka med två dagar föreläsningar och resten partajroligt! jag väljer den senare delen. Trots att jag redan nu kan känna hur trött jag kommer va på söndag kväll/natt när KDU riks förhoppningsvis har masat sej hem i sin lilla minibuss. Men jag ser hur som helst fram emot en sjuukt pepp helg med massa  KDU:are och massa politik!
Politik är ju trots allt en stor det av mitt liv:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback