anledning till bloggskolk? finns det någon sådan?


En fruktansvärt mysig helg! Kanske är det anledningen till min blogg-skolk? - Antagligen! Hur som helst så ska jag nu ge er en kort resumé av vad som försiggår här i Göteborg, Sveriges framsida?

Under gårdagen nämde jag ju att jag skulle överraska syster och mor med något mysigt där på kvällskanten. Och mycket riktigt! Vi begav oss till Lisebergs julinvigning där 5 miljoner ljus tändes inför 10års-jubileumet och julen som närmar sig med stormsteg! Helt fantastiskt, makalöst och vackert var det! Det bjöds på isshow av ett imponerande team skridskoåkare! Därefter värmde vi fötterna inne på ett av de mysiga caféerna inne på Liseberg, vi drack varm choklad och babblade på om allt möjligt (framförallt julfirandet som kommer!), efter detta tog vi en härlig promenad bland julmarknaden och all vacker belysning!

bild

Idag har vi varit på stan från kl. 12. Kom hem strax innan 20, så gissa om vi har haft fullt upp? Jag har visat upp halva Göteborg, på ett ungefär. Vi har mestadels gått i butiker om jag ska vara riktigt ärlig. Och det var främst min systers önskan. Så vad gör man inte för sin familj? - Självklart visar jag vilka butiker man ska se och vart man ska shoppa någonstans:)! (Det är ju trots allt något jag verkligen gillar!) Vi fikade på Espresso house, kikade i ännu fler butiker och avslutade sen dagen på avenyn med att avnjuta en otroligt god middag på den populära restaurangen La Ferellis! Nu har vi myst hemma framför körslaget och en skål godis!

 

Morgondagens planer är ännu inte bestämda. Vi har helt enkelt för många förslag för att bestämma oss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback