bittert.

Anledningen till att jag inte lägger upp några bilder från gårdagens besök på Liseberg är att jag faktiskt glömde att stoppa tillbaka det färdigladdade batteriet i kameran. Anledningen till att jag inte lägger upp några bilder från dagen är att kameran har blivit glapp (oturligt nog gick jag förbi kameran som låg på bänken i köket och den druttade ner i golvet! uppladdningen har funkat i två månader trots glappet men nu är den tydligen alldeles för glapp för att datorn ska känna av! Så typiskt!) Men jag fortsätter fota som att inget vore fel och inhandlar en kortläsare imorgon! (KUL! 500spänn i onödan liksom!) Hur som haver, imorgon blir det miljoner- bilders-uppladdning, gissa om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback