dagens förbjudna

Okej, min kille gillar inte detta med ostbågar. Därför passade jag och Johanna på att köpa med oss en påse hem till filmen. Och gissa om det var längesen jag åt dessa förbjudna (ja, han har förbjudit mig att ens titta åt detta håll när han är i närheten. vilket medför att jag inte ens kan gå förbi de i chipshyllan innan jag får argablicken) Så gissa om glädjen var stor då vi båda kom fram till att vi gillart! Trevlig kväll med ostbågarna och filmen Hundtricket, som för övrigt är en av Sveriges bästa filmer!


Jag tillsammans med det förbjudna


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ostbågar, vilken fröjd.

Stackars dig, fick en sådan.. ostbågehatare. Ajaj. Hoppas detta inte blir något problem för er.



Kramar!

Postat av: cattis

ostbågar är något av det värsta jag vet. bara att komma in i ett rum med ostbågar är en plåga haha det är illa

2009-11-27 @ 04:43:11
URL: http://cattis.webblogg.se/
Postat av: Petrus

Jag håller med Cattis.

2009-11-27 @ 08:44:06
Postat av: MALIN

haha men älskling. JAG ÄLSKAR DET! klaart som korvspad att mannen i ditt liv inte ska bestämma vad du ska förgylla din ljuvliga och pratiga mun med!



snaaaart är du här! kom kom kom!



Älskar dig!

2009-11-27 @ 10:07:13
URL: http://maaaliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback