det här är ingen tv-blogg


Frågan är vad som hände i Bonde söker fru i kvällens program? Vad tänkte bönderna på när de fattade sina beslut? Heelt wacko. Den enda som fattade ett klokt beslut var ju Thilde. Smart brud det där. Hur som helst, supertrevlig kväll i verklig tjej-anda. Nästan så jag hade glömt bort hur mysigt det är att sitta tillsammans ett helt gött tight- tjejgäng som skriker i mun på varandra och gapskrattar åt samma sak. Det får mig helt klart att minnas tillbaka på gamla goda tider då vi alla tjejer hängde tajtare än tajtast och babblade om killar, kläder och allt annat som kan intressera en tjej. Jag saknar dessa tider. Nu bor vi på olika orter och jobbar med helt olika saker. Några pluggar och några jobbar. Vi ses inte lika ofta men det här med tjejgäng är utan tvekan något jag älskar. Och utan tvekan något jag ska se till att styra upp nästa gång jag är hemma. Tjejer, det är vi i sommar!   



Johanna och hennes otroligt söta kusin.



hela tjejligan uppradad. jag, Sara, Maria (ungdomsledare på Hönö, gött att jag träffat henne tidigare!), Ellen, Elin och Rebecka. (Johanna bakom kameran)



Ellen och Elin diskuterar


Kommentarer
Postat av: cattis

jag älskar bonde söker fru!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback