det här har jag sysslat med


...de senaste dygnen. Vidareutbilning på Ribbingebäck utanför Uppsala. En av kvällarna hade vi en tävling i tre delar med namn TWIST IT! Alla skulle bjuda på sig och ställa upp med diverse saker. Jag var med i en improvisations-debatt, utvald av någon att vara med. Ämne: Bamse for president! Jag var pro. Outch. Hur som helst, de tre delarna bestod av Sångíco, Dansíco samt Dramatíco. Otroligt roligt!

Knäppungar, och vissa ser läskiga ut. Jag vet. Samuel, Joel, Gabriel och Johan

 

TWIST IT

 

Gabriel och Kristin. Sjunger en sång.

 

Improvisation med texten: En liten fågel, rader som gruppen var tvungna att använda i sin spontana- påhittade-improvisations-sång.

 

Sjukt rolig kväll. Improvisation kan bli ruskigt kul.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback