Göteborg-Borås, Borås-Göteborg, Göteborg-Borås och så Borås- Göteborg

 

Halo, ett blogginlägg i form av dagens "har gjort". Förmiddagen bestod av kyrkokontakter och en hel del fix med dem. Vid lunch tog jag spårisen ner mot stan för att möta upp min gode vän Josef. Vi tog en check på stan, sprang in till både Carro på JC och Emma på Sisters eftersom butikerna nästan ligger vägg i vägg, där vi va. Efter en god lunch och en hel del snicksnack om allt möjligt fotade vi lite och åkte därefter hemåt. Efter en tre-minuters-fix hemma hoppade vi in i bilen mot Borås och höll en gruppträff på Borås-cafeét Viskan! Vi fikade en lång stund, jag stötte på ett bekant ansikte: Amanda, som jobbar på caféet, och sen gick vi en mysig promenad genom stan. Kikade i butiker och avslutade den fina eftermiddagen med en snabbmiddag för att sen bege oss hemåt! En urtrevlig dag, helt enkelt! Imorgon ska jag upp kl. 6 för att sen åka tillbaka till Borås för en gruppträff kl. 8.30! Intressant!

 

Josef!

 

 

Jag skrattade och Josef tvingar fram ett leende. Jahaa, det var den det. (Annat hade det varit om Mallan vart här, gissa om vi båda hade garvat? - OM vi hade!!)

 

Vid station, typ. Pälsen på, för gissa om jag har frusit de senaste dagarna?

 

I Borås var vi ju tvungna att fota denna fantastiska butik

 

Utanför det mer än populära Borås-caféet Viskan.

 

Efter gruppträffen satt vi kvar en stund och tjötade.

 

och jag matchade såklart min mugg med min jeansskjorta

 

 

Ännu en vacker bild till Stina! (Utanför din butik kära du!)

 

Tack för en fin dag alla inblandade:)! Imorgon kommer mamma och syster, och då vankas överraskning! Ska verkligen bli huur skönt som helst att få återse dem, den här gången i Göteborg!


Dags och sova, upp med tuppen imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback