gilead och haga, otroligt bra kombo!

 

Idag började vi dagen med söndagsgudstjänst i kyrkan Gilead! Där träffade vi en hel drös människor och redan innan mötet hade börjat så hade mamma snicksnackat med massa folk! (Det visar hur sjukt sociala och välkomnande hela kyrkan är!) Efter gudstjänsten så åkte vi ner till stan och parkerade vid Smyrnakyrkan. Vi tog en promenad genom Haga och kikade i några butiker och myste. Efter detta stannade vi till vid det omtalade caféet Husaren! Fantastiskt god mat och väldigt gott fika! (Här finns Göteborgs största kanelbullar!)

 

Café Husaren. (Vill du gå hit så ligger detta mitt emot TWIST & TANGO!)

 

 

Syster och mor på caféet

 

en suddig version

 

 

Gabbi och jag, (i min nya skjorta, som mamma köpte till mig igår i hemlighet! TACK!)

 

 

 

Mamma och Gabriella i de mysiga kvarteren i Haga!

 

 

Här var vi en låång stund. Gabriella provade en hel del snygga skor!

 

skor.

 

 

Jag

 

Jag sa hejdå på stationen, och det var lite sorgligt. För vi har haft en så mysig helg!

 

Stockholmståget!

 

 

KÄRLEK!

 

TACK älskade mamma och sis för en fantastisk helg! NI är underbara och jag älskar er.

Kom snart tillbaka!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback